24 dar!

Gomorron!


Idag är jag ledig från skolan =D Vi har en såkallad A-dag där alla som har något prov efter sig får göra det. Men jag är så grym att jag inte behöver det =P Har inga prov efter mig =P Eller jo ett, men det ska jag ha muntligt. Bara det att läraren inte kan bestämma sig när vi ska ha det. Blir så trött på henne!

Jag ska in till Göteborg sen med Lisa, vi ska träffa en som håller i jordgubbsförsäljningen som vi ska jobba med i sommar xD Får se vad hon har för intressant att säga ^^ Sen får vi väl se vad man hittar på. Måste plugga i eftermiddag iafall, min svenska uppgift måste bli klar, ska ju ha läst ut boken och skrivit en sak tills på fredag. Good Luck to that =P

Funderar på att sätta mig och spela lite spel ^^ Tycker det är as kul xD haha =) Hoppas ni får en bra dag, med massa sol =D
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0