28 dar!

Hejhej!!


Nu äntligen är den här skoldagen över, det trodde jag aldrig! Hade ju natinella prov i engelska B i morse, ahde hör och läsförståelse. Det gick ju käpprätt åt skogen. Förhoppningsvis får jag G iafall, men det märker jag. Sen hade vi ju samhäll, hade ett antal frågor att fråga läraren men glömde bort alla utom en som ändå inte var till någon hjälp. Kändes som att varje gång jag öppnade munnen och började prata om en uppgift med henne så kom någon anann och avbröt. Ibland är det så frustrerande att vissa inte kan vänta på sin tur. Men börjar någon annan prata så tystnar ju jag eftersom personen man pratar med inte kommer höra något om man pratar flera personer samtidigt. Nej idag har det inte varit en bra dag, det är väl en fortsättning från igår...

Nedräkningen har börjat! 28 dar kvar, med idag! Nu är vi inne på sista varvet ^^,

Har nu suttit och pluggat på samhällen i två timmar typ, har fått skrivit 2 rader. 2 rader! Lyckat eller vadå. Jag har jätteproblem med det arbetet, vi ska ju jämföra ett I-land och ett U-land och jag har då valt Sverige och Moçambique. Måste bli klar med det i helgen, jag behöver vara klart med allt senast söndag. Fyra arbeten har jag att göra, lycka till typ. Så ska jag spela match ikväll, imorgon ska jag på Jafafs teater. Det är alltid andra saker ivägen.

Nu kommer ju det upp med prioritering igen, vilket jag inte är speciellt bra på. Men Vem klarar av att sitta varje kväll i en vecka och plugga utan att göra något annat? Jag måste få träna, kolla tv och lite sånt annars orkar man ju verligen inte plugga. För att jag ska få orken till att sitta timmar i sträck med arbeten behöver jag ha fått gjort annat innan. Visst jag hade kunnat börja med några av arbeterna tidigare men då hade jag inte fattat de än. Men nu har jag "fattat", lärarna börjar tycka det är jobbigt att man inte förstår.

Ikväll är det match mot Varbers Bois, får se hur det går ^^, Nej, nu fortsätta med plugget. Kämparglöd!! Ge mig kraft!! xD Ha det bra så länge ;)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0