29 dar!

Hejhej!


Idag vart det ännu en riktigt segt skoldag. Vad mer kan man vänta sig typ =P Första lektionen så pratade vi om vad vi ska göra nästa veckan när vi har Äventyrsguidutbildningen. Slappt ^^ Sen återjobbslektion eller vad det är, där satt jag bara och läste i svenska boken och hade betygsnack angående Projektarbetet. Vi fick ett starkt VG, hade vi gjort en liten grej bättre så hade vi kunnat få MVG :D Är så grymt nöjd med det!! =) Sen hade vi religion och Hälsopedagogik. Segt värre typ =P

Nedräkningen har börjat! 29 dar kvar! Nu är vi inne på sista varvet ^^,

Nu ska jag om en liten stund åka iväg och handla me mammsen och bror min =) Hade varit roligare om brorsan stannade hemma. Han är fruktansvärt jobbig emellanåt! Jag är förvånad att jag orkar med det faktiskt, man prövar tålamodet rejält många gånger. Eller så är det för att man har vant sig som att det inte är lika jobbigt? =P

Är hemskt frustrerad över vissa situationer som uppstår under en dag. Ibland undrar jag varför jag inte vågar öppna käften och säga vad jag tycker. Men då hade jag fått alldeles för dåligt samvete och mått dåligt istället. Men tålamodsprövningar som sagt, det har jag blivit utsatt för många! =P

Nu ska jag hoppa vidare, lite mer prövningar. Får se om jag klarar mig utan något utbrott... Ha det bra så länge!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0