Back to School!

Hejhopp!


Tillbaka till skolan efter tre dagar, känns som om att det är måndag men nej skenet kan bedra xD Fredag idag =D Yeey ^^ Hade typ ingen Naturkunskap nu på morgonen, vi fick kolla på våra vackra bakterier som vi var ute och samlade i måndags xD Nathalies plåster hade bakterier i sig iafall visade det sig =P Var massa mögel på alla prover iafall o mer o mindre på vissa xD Blääk xD

Ska nog sätta mig med svenskaboken nu tänkte jag så att jag kan den helt o hållet i eftermiddag ^^ Kan ju vara en fördel tror jag =P Den skriftliga delen som ska in är hel kass, har inte fått med det om epoken. Vi skulle skriva hur boken var typisk för den epok som den var skriven i. Mitt problem är att jag inte vet vilken epok den är skriven i xD Bra va =P

Nej som sagt. Plugga! Ge mig orken tillbaka!! xD Tror jag glömde den hemma under sängen ;)

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; jag ser det som en större utmaning att göra det när man är äldre ;D.

2009-05-15 @ 15:57:28
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0