Blixtar och Dunder!

Jag somnade snabbt igår, somnade as gött efter en hel dag nere på Hamra. Men inte fick man sova hela natten nej! Vid halv ett tror jag klockan var ungefär så vaknade jag av världens jäkla blixt nedslag och strax därefter så kom en riktigt hög åsk knall! Jag blev livrädd xD Så jag låg vaken tills det slutade, mindre kul. Är inte speciellt förtjust i åska när jag sover eller är helt ensam, då är det lite scary =P Hade det varit på dagen och det hade varit lite annat folk runtomkring så hade det varit en annan sak ^^

Idag ska jag åka in till Göteborg med Lisa och träffa en som jag ska jobba med i sommar. Vi ska kolla vilka dagar vi ska arbeta och så (= Hoppas det blir bra ^^ Sen hem och käka och sen i eftermiddag är det match :D Vi ska möta Vinbergs IF, ingen aning om hur dem spelar men det märker vi xD hehe =P

Nu ska jag gå och byta om och sånt dära, måste ju vara klar om en timme och jag vill sitta här lite mer innan xD Data nörd ^^, Ha en bra dag allihop =)


Kommentarer
Postat av: Lexie

jora, ska ut på en liten shoppingtur och handla köksprylar :) vad ska du själv göra idag? :)

2009-05-22 @ 09:07:32
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/
Postat av: celine

SÅ vacker bild :)

2009-05-22 @ 18:53:37
URL: http://celine.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0