Det sprängs när som helst!

Nu har jag suttit och kollat på Mamma Mia med syrran och mamma :) Den filmen är underbar ^^ Älskar den (= Vi har itne sett slutet än eftersom att några andra avr tvungna att se Robinsson klockan åtta. Så vi är tvugna att vänat tills det blir paus. Seegt värre! Menmen, så är det ibland!

Ska väl hoppa isäng snart. Är riktigt död, benen värker och huvudet käns som om det ska sprängas. Men man ska känna att man lever, eller? Tölöcupen blir jobbig efter ett tag. Visst det är kul att vara där, så länge det är fint väder ska jag inflika, men när man står och jobbar i serveringen och det är jättelånga ruscher och massa folk överallt så är det inte kul xD Men sådana stunder ska man med ha tydligen xD

Jag ska jobba där imorgon med, men vet inte om det håller på lika länge då. Det märker vi väl. Vet att jag ska jobba första passet iafall, sen får jag se om det blir något mer viket det lär bli. Min pappa är ju en av de ansvariga, han har hand om alla arbetspass har jag fattat det som så när det fattas någon någonstans så sätter han in mig eller min lillasyster där xD Men man måste ställa upp ibland, vi får ju massa för det. Okej ska inte överdriva, massa... Vi får mat och sånt om man är på rätt ställe xD

Idag vet jag inte hur mycker jag har ätit, lite kakor och massa drickor och korv och godis o ja lite av varje xD As gött ^^ Får se hur mycket gott det blir imorgon xD Nu ska jag försöka hoppa i säng så man får lite sömn innan morgondagen ^^ Ska åka hemifrån halv sju imorgon, de ni! Som om någon annan är så korkad att göra det "frivilligt"?! xD

Natti Natti ^^


P.S.
Balen är på Måndag... Scary! ^^

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: jaha okej vad ska du upp tidigt att göra då? :P nja jag kollar på film :) ja den är jättefin :P

2009-05-23 @ 20:59:15
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Nina

vad roligt :) har du spelat länge?

nej jag sportar inget!

2009-05-24 @ 12:16:23
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0