Dödkväll!

Hejhej!


Nu är jag äntligen klar med Fritid för Funktionshinder häftet =) Eller ja allt utom den egna gubben man ska skriva om, har inte riktigt hajjat den och jag orkar inte mer idag! Skrev ju lite på samhällen innan med, orkar inte det arbetet! Fast alla gånger innan när jag inte fattat så har jag hajjat några dar innan den ska in så hittills har jag ju fixat det xD Jag kan ju inte tappa nu! Det går inte för sig, jag har lämnat in i tid jämt, okej ibland någon dag sen kanske, så tänker inte lämna in försent det sista jag gör! Kämpa på!! Jag hoppas att orken kommer tillbaka nu så jag får tummen ur och skriver klart allt, känns iallafall som om jag är i en nedförsbacke nu iallafall, även om det bara är lite sluttning ^^

Jag och mamma gjorde pizza idag till mat, hur gott som helst =) Med skinka, räkor och annanas ^^ Så hade vi hemmagjord vitllökssås till också, supergott! =)


Ikväll vette fan vad som händer, ingen aning om vad jag ska göra. Sitta och slappa kanske, eller hänga vid datorn eller något sånt. De andra ska nog kolla Robinson, men jag har inte sett någonting av det så känns dumt att börja nu när det typ är slut. Då hänger man ju inte med =P

Ja ge mig gärna förslag på vad man kan hitta på, eller vad ni själva ska göra! Ha det bra ikväll =)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0