En Rackarbajsar Förkylning!

Vaknade i morse och hade riktigt ont i halsen, när jag pratade lät det som en kråka. Bra start på dagen, eller vad tycker ni? Jag tänkte och hoppades iafall att det skulle gå över under dagen, att det var en sån förkylning som släppte efter ett tag. Men icke sa nicke, den hålelr i sig och nu har jag betydligt ondare i halsen än vad jag hade i morse!

Vi skulle ju till Tjolöholm idag med Alla BF3or :) Jag hade sett fram emot den här dagen länge för jag tyckte det skulle bli super skoj! Vi hade kul vi som avr där ^^ Det var rätt många som inte kom vilket var enormt tråkigt. Menar detta är det sista vi gör där alla BF3or är med! Sen kommer studenten och man skiljs åt ^^

Vi som åkte dit hade kul iafall, eller jag hade kul. Kan ju inte prata för alla kanske men jag tror många hade roligt =) Det blev lite poängpromenadsfrågor om alla i klasserna, nästan alla iafall ^^ Sen var det lite dragkamp och femkamp, väldigt skoj ^^

Jag undrar hur det gick med poängen ^^ Jag åkte nämligen innan man fick reda på det eftersom att jag inte mår speciellt bra. Huvudet känns som om det ska sprängas, halsen känns helt igentjocknad och öronen bråkar dem med. Kul! Sen låter jag som en Kråka xD

Jag ska nog gå enr och kolla på film istället. Orkar inte anstränga mig alltför mycket. Ha det bra så hörs vi ikväll. Ska nog ner och kolla på matchen eftersom jag inte ska spela :( Om jag orkar kolla på den, vi får se, vi får se. Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0