Filmkväll ^^

Gokväll!


Har nu varit och kollat på Jafafs teater ^^ Det vart skoj, lite för lång för mig. Jag fick ont i rumpan sista halvtimmen xD hihi ^^ Nu ska jag snart sätta mig och kolla på Den Galne Proffessorn 2, får se om den är bra =P Ska sitta o mysa vid tvn med chips o godis ^^, Mumma =D

Imorgon blir det till att köra brorsan till kyrkan, ska nog ta med ronja och ta en promenad under tiden om det är fint väder =) Kan ju hoppas på det, annars blir det hem och plugga under tiden. Har ju tre arbete kvar att göra. Mitt samhällsarbete blev nog inte det bästa, jag hoppas att hon ger mig godkänt iallafall =S Annars vette fan vad jag ska göra. Jag tycker att hon är lite bra konstig ibland. Hon vill att man ska fråga om man inte förstår, när man gör det blir hon typ irriterad. Hon är även den lärare som ger oss svårast uppgifter, hon lägger undervisningen på för hög nivå vilket är lite jobbigt ibland.

Jaja, har ju tid på mig att plugga imon som tur är =) Annars hade jag avrit så gott som död xD Onsdag torsdag nästa vecka har jag Äventyrguidsutbildning med inriktningen ^^ Ska blo skojs =) Jag har beställt uppehåll och fint väder så vi hoppas att det blir så =) Inte så kul att sova ute om det regnar och är svin kallt. =P Tisdag har vi A-dag, jag är ledig ^^ Yeey =P

AHa en bra kväll allihop så hörs vi imon :)
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0