Förkyld...

Näsan rinner, jag hostar som en gris och jag låter som en kråka! Nej men detta har varit en super rolig helg!!! Okej den har varit helt okej, bara lite väl trött på att min förkylning inte vill ge med sig. Sen i torsdags har det ju typ bara blivit värre, förutom att jag blivit av med mitt halsonda. Nu låter jag ju fortfarande som en kråka, och näsan är igenbommad...

Imorgon är det skola igen, Yeey :D Ska bli kul ^^ Det är inte ofta man verkligen vill gå till skolan :D Nu har vi lixom fyra skoldagar kvar, FYRA!! Förstår ni hur lite det är?! :S så läskigt! :S Men jag ska ta vara på tiden :) Funderade på att vara med på Bs lektion med Rebecca på tisdag morgon xD Varför inte lixom xD haha ^^

Nu ikväll har jag inte gjort så mycket, efter amten så kolalde jag lite på tv sen tog jag en dusch och sen blidde det mera tv ^^ Nu sitter man här, som vanligt, och mobbas xD Tänkte ta och leta upp något roligt spel och spela istället ^^ Men först prata med mamma en stund :D Ha det gött alla :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0