Fredag och En vecka kvar till Studenten!

Idag var det en rätt slapp och härlig dag =) Hade sovmorgon imorse, sen på Engelskan så skrev vi bara en utvärdering sen fick vi gå typ ^^ Kommer sakna vår engelska lärare, hon var den bästa jag haft på flera år, om inte den bästas jag nånsin haft ^^ Tråkigt bara att vi bara haft henne den här terminen :(

På samhällen så pratade vi betyg och eu val och på svenskan så fikade vi ute i solen :) Jag önskar att jag hade tagit shorts idag, det var riktigt varmt ^^ Vi satt och tjötade om lite av varje, var riktigt kul =) Kommer sakna alla enormt mycket! Även om man kanske inte haft så superbra kontakt med alla så känns det som att man har kommit alla närmre nu i slutet. Lite synd att det inte varit så genom alla år =)

Om en vecka är det studenten iafall, lite smått nervös inför det där ^^ Kommer bli as kul, men kommer sakna gemenskapen och tryggheten man haft i skolan. Allt plugg och det kommer man väl inte sakna men resten (=

Har gått på Kungsmässan med Jaffa nu efter skolan. Jag letade efter en bh och en Morsdag present :) Det är ju Mors dag på söndag om ni missat det =P Jag fick iordning en as bra present :) Eller okej, jag tyckte det var lite kul ^^ Kan berätta på söndag var det var =P Inte för jag tror att mamma läser detta, men man vet aldrig xD
Har ni köpt något till eran mamma? =)

Ikväll är det match igen, nu med vårat fjärde lag. Jag skulle spelat om jag kände mig bättre, men det är ju likadant idag idag som igår så blir inget spel idag heller :( Tråkigt, men hellre vila än att det blir värre. Vill ju må bra om en vecka ^^ Jag är riktigt rastlös nu när jag itne får spela xD Rastlös och godissugen blir jag om jag inte spelar match eller tränar på ett tag ^^ Får väl spela nästa match hopaps jag :D Då fan ska jag spela även om jag är sjuk xD

Ska väl ta och göra något kul, gå ut i solen kanske? xD Ha en bra kväll allihop ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0