Godkväll!

Gokväll!

Sitter och laddar ner ett spel som jag täntke spel en stund ^^ Är inte speciellt trött och vill itne sova än så tänkte jag kunde spela lite istället =P Om det  någon gång laddar klart. Det går ruskigt segt tycker jag, lite smått irriterande. Men vill man spela så får man vänta =) Det har ju inte ens kommit till hälften än!! Seegt =P

Träningen gick väl hyfsat, var grymt jobbigt iafall. Fick en tackling så ryggen fick en smäll igen, Jippie! Den blir ju inte heller bättre av att jag sitter konstigt. Men man vill ju sitta bekvämt, eller? Foten min spökar fortfarande, har hållt på i två veckor nu. Kan den inte bara lägga av? Jag har inte gjort den något ont xD Jag gissar på att jag fick en smäll under matchen mot träslövsläge för två veckor sen, men kommer inte ihåg att jag fick det. Jag vet bara att jag hade ont dan efter under träningen. Det går väl över så småningom hoppas jag =P

Nej, nu sitta och vänta på spelen lite till =P Seegt värre ^^, Men positivt är att det ena kommit över hälften aifall xD
Sov så gott allihop =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0