Gokväll!

Gokväll!

Nu ska jag snart hoppa i säng tror jag. Är as trött, funderar på att kanske kolla andra perioden i sverige-tjeckien först men får se. Somnar jag så somnar jag =P

Har testat tålamodet idag, ordentligt! Är det någon som behöver jobba på tålamodet så kan jag hjälpa er xD Ni får låna min bror en dag så klarar ni er livet ut sen xD Jag blir så grymt trött på honom ibland, visst alla blir väl trötta o irriterade på sina sysko ibland men det här är värre än värst! Är man på bra humör och han på dåligt så har man inte bra humör länge till. Har varit på bra humör sen jag kom hem, träffade bror min och nu är humöret kasst. Handlingen gjorde det ju inte mycket bättre.

Nästan så jag går o lägger mig bara för att jag inte orkar mer. Försöka somna, vilket lär gå lite sisådär, eller läsa eller något sånt. Får se, gå upp på rummet iafall... Sov så gott allihop =)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0