Gokvällsis!

Nu äre kvällen ^^ Gött det, ska väl hoppa i säng snart om inte datorn blir lite livligare =P Snuvig som ja vet inte vad är ja iallafall =P Alltid lika kul... Myggbett i hårbottnen har jag med fått, Skoj!! Kliar som Faen, någon som har tipps om hur man blir av med det? xD

Ska kanske sova.. Det låter väl som en bra ide =P Farmor och Farfar kommer hit imorgon, vi ska fira Jannke som fyller på torsdag =P Hon blir 17, gammal som gatan ju xD ska jag säga som är 19 =P Då är mina föräldrar gamla som ja vet inte vad ^^

Okej ska sluta terra er med mitt meningslösa ordbajsande xD Sov så gott allihop xD

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; En till balen, en till studentdagen och en till studentkvällen ;D.

2009-05-15 @ 22:23:30
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0