*Host*

Har varit och kollat på matchen mot fjärås som vi hade idag. Vi spelade bra, men förlorade ändå med 4-1. De var bättre men vi spelade fotboll bara det att vi inte lyckades få bollen dit den skulle ^^, Jag satt (eller stod) och hejajde på vid sidan om. Inget spel idag heller som sagt. Jag vill spela!! xD Är så rastlös ^^ Fast så som jag mår nu är det ju itne världens smartaste ide att träna eller spela match xD

Mitt huvud bråkar fortfarande med mig, huvudvärken vill bara inte släppa. Vad är grejen lixom!? Näsan har tjocknat igen och halsen är ju som den är, sen hostar jag som jag vet inte vad... Vill inte vara förkyld nu :( Tänk om jag låter såhär på studenten!? :( Jag som var supersugen på att spela idag, så kunde jag inte pågrund av detta :( Såå enormt trååk!!!

Imorgon ska jag städa iafall, mitt rum är rena rama bombnedslaget, eller ja skrivbordet iafall xD Skulle nog behöva sig en damsugning därinne ^^ Under sängen med skulle jag tro xD Sen tänkte jag bädda om lite hos Kråkan Kurt, får se hur det går  ;)

Nu ikväll tänkte jag bara sitta här och fula mig :) Inget bättre för mig faktiskt xD Någon kul kommer in på msn hoppas jag xD Annars får jag väl ta och sätta mig vid tvn eller så :) HA det bra ^^

Kommentarer
Postat av: mia

Tråkigt att inte få spela när man är så rastlös! :P

2009-05-29 @ 23:31:39
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; Hahha, jassÅ?

2009-05-29 @ 23:57:36
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0