Kråkan Kurt!

Har precis kommit hem från matchen, kollade bara första halvlek och lite in på andra. Sen så drog jag mig hemåt ^^ Matchen gick inte bra alls, vi spelade inte så jätte bra (inte jag då men laget). De fick en rejäl utskällning av tränarn i halvlek, då var jag glad att jag inte spelade kan jag ju säga för det är inget kul. Det blev en förlust med 4-0 fick jag veta un iafall inte så kul. Men men det är bara att ta nya tag och komma igen i nästa =)

Min hals jobbar sig fortfarande, inte för att jag hade förväntat mig att den skulle bli bättre nu under kvällen, men man hoppas ju ^^ Huvudet bråkar också med mig, kan det inte bara ge sig? Ska ner och ta en tablett igen, får hoppas att det ger sig. Även om jag mår piss imon ska jag fanimig till skolan! Vi har en vecka kvar, klart som fan att jag tänker vara iskolan iallafall! Får väl vara 10 meter ifrån alla eller något sånt, för jag vill inte missa allt i slutet nu :(

Ska väl försöka komma i säng i hyfsad tid ikväll iafall. Fast vill inte xD Fast just nu känenr jag att jag vill somna och vakna imorgon och må mycket bättre. Men med min tur kommer jag väl knappast må mycket bättre :( Men somsagt, det spelar ingen roll hur jag mår imon, förutsatt att jag inte ligger och spyr, så kommer jag gå till skolan! :) Så det så ^^,

Jag ska väl mobba mig lite mer på msn nu tänkte jag ^^ Ha det fint allihop, jag hoppas ni mår bättre än mig :)


Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; hahha, jag berättar sen vad det föreställer ;D.

2009-05-29 @ 09:49:27
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Nina

jag har lite ont i halsen, men annars fint :D



kram

2009-05-29 @ 13:11:57
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0