Lilla Träslöv - Tölö IF

Hejhej!


Spelade ju match mot Lilla Träslöv, vi förlorade med 2-0 men jag hade rätt kul ändå ^^ Hade ett jätte bra målläge och vad gör jag? Jo jag skjuter långt utanför, hur kasst som helst! Vad var det bra för lixom? xD Så arg blev jag xD Menar tänk om, tänk om, jag hade fått till ett ordentligt skott och det hade blivit mål. Då hade jag först o främst fått 500 kr o det hade ju inte varit fel. Sen hade man kanske fått lite extra energi om man fick hål på nollan. Men nej jag skuter utanför, bra jobbat lixom xD

Måste få ta upp detta med att tacka efter match igen, blir så frustrerad på det. Varför kan man inte tacka ordentligt? Idag så var det vi som var det förlorande laget, men inte kunde motståndarna för det tacka ordentligt. Vågar knappt sträcka fram handen och vågar knappt att röra den man tackar. Vad är det för fel på folk? Tror dem att man får någon obotlig sjukdom av att röra någon annan? Sen även att säga dåligt till en annan när man ska tacka för matchen. Idag var det en som tackade vår målvakt, Erika, och så sa hon dåligt till henne! Dåligt! Det är riktigt dålig stil tycker jag, så säger man ju inte. Blir så arg på folk som inte har någonting innanför pannbenet. Visst jag är en idiot ibland jag med, men det är ju på plan! Efter match är det meningen att man ska tacka och så, då är det inte blodigt allvar längre. För er som missat det är det under match man kan vara småelak!
Vad tycker ni? Har jag rätt/fel?

Nej nu ska jag fortsätta spela lite spel, inte mycket roligare det blir ikväll. Är rätt dött överallt tycker jag ^^, Imorgon är det skola igen, då ses vi där ;)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0