Lördag och massa plugg!

Hejhej!


Idag är det lördag, jag är ledig, det är sol ^^ Vad gör jag? Jo sitter inne och pluggar =P Duktiga mig xD Okej, jag har ju gjort andra saker med oförsig, som att åka me mamma o Jannke o leta skor =P och tog en kortis med Ronja =) Så säger jag att jag pluggar ochs å siter jag här, men nu är det faktiskt så att jag har tagit en pluggpaus! Det måste man väl få göra ibland, eller?

Har suttit och pluggat på samhällen, har inte kommit jättelångt men nu har jag ju kommit igång iallafall. Jag vet inte riktigt vad som ska vara med men jag gör mitt bästa, jag har svårt för såna här arbeten när jag inte hänger med xD Men det fattar inte läraren, hon vill att man ska fråga igen om man inte fattar och frågar man då blir hon typ små irriterad. Varför är lärare såna? Vet flera lärare som säger att man ska fråga om man inte förstår så gör man det och då blir dem arga, men kul lixom! Då är det ju självklart att ingen vill fråga om hjälp och så får läraren kassa arbeten istället.

Men nej nu ska jag sätta mig och plugga igen, tänkte kolla på Fritis för Funtionshinder grejen, fattar itne mycket av den men vad ska man göra?! Den måste ju in snart. Kanske läsa lite i boken med... Jaja, ha det bra allihop, hoppas ni har en härlig lördag!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0