Lördag och massa Sol!

Vaknade klockan åtta i morse, mådde sämre än innan, Kul!! Jag hade hoppats på att jag skulle må bättre när jag vaknade upp, men inte det inte! Nu hade jag ont i öronen med, varje gång jag hostade gjorde det grymt ont :( Men tacka vet jag värktabletter! Jag käkade lite sån skit och nu känns det bättre ^^ Itne för att det är bra, men bättre än dåligt xD

Jag har städat mitt rum lite, ska städa lite mer senare tänkte jag :) Jag var också iväg en sväng med syrran, vi åkte och lämnade lite av hennes grejer till hennes kompis som hon ska flytta till. Sen tog vi en sväng förbi Kungsmässan :) Det vart trevligt, vi hitatde ltie av varje ^^ Tog även en liten lunch, tack så mycket det var gott :)

Nu ska jag väl snart köra ner henne till Hamra, hon ska kolla på Dam matchen. Jag ska däremot ta med mig Hunden och köra till vattnet så att hon får bada :) Min bror skulle ju ta ut henne på en sväng, men nej "hon ville inte gå, så jag vände". Jo men tjena mittbena! Hon måste ju få sin promenix fattar du väl! Pucko.... Segt! Så jag är gullig och kör enne till vattnet ^^ För er som missat det så älskar hon att bada xD

Jag tänkte ta lite bilder när jag väl är där ute, vem vet hon får kanske ett av sina världsberömda ryck igen xD Får hon det ska jag försöka filma, lätt ^^ Det är så gulligt (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0