Maskros i Näsan!

Nu är man mätt i maggen med, super :) Blev grillar med potatisklyftor och ltie sallad =P Göttit värre ^^ Ska sätta mig och läsa lite Naturkunskap om en stund tänkte jag, måste nog ta med mina böcker till matchen med xD Läsa lite på vägen upp och ner, bilfärden tar ju ändå runt en timme så lika bra att göra göra något vettigt av tiden ^^ Lär väl somna också xD
Jaja, ska åka om en halvtimme iafall ^^ Är väl dax att börja tagga till nu ^^ Känner mig rätt seg och mina ben gör ont vilket är mindre kul.

Sitter och lyssnar på låtarna från melodifestivalen nu =) Finalen var ju igår och Norge vann =) Den låten är grymt härlig om ni frågar mig =P Helt rätt att den vann ^^ Gillade även Islands bidrag =) Fanns flera som jag gillade och många som jag undrar vad de gjorde där =P Måste få fråga om jag var den enda som reagerade på tysklands bidrag, hon i svart korsett eller vad det nu var.Hur smal var inte hon?? Enligt mig var det hemskt, det är ju långt ifrån normalt att vara så smal. Då är ju frågan, vad är normal? Ingen aning om det, men jag vet att det är något konstigt om man har en såå smal midja, det är onaturligt typ.

Ja nu tänkte jag förklara min överskrift =P Vi satt vid matbordet jag, Jannicke och mamma så berättade Jannicke att hon fått in en sån vit fluff, från maskrosorna, i näsan. Jag kom då fram til att tänk om det börjar växa ut en maskros där xD Satt och as garvade åt det =P Menar hade det inte sett lagom kul ut om man hade haft en maskros stickandes ut ur näsan xD Ni kanske inte fattar min humor, men kul var det iafall xD

Nej ska gå nu =) Skriver kanske mer ikväll om jag orkar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0