Match!

Spelade match mot Vessigebro (tror jag dem hette) idag. Var hur kul som helst =D Jag hade kunnat spela en halvlek till, har massvis av energi =P Spelade ytterback nästan hela matchen, sista 20 fick jag spela topp =) Hur kul som helst xD Jag hade massvis av målchanser!! Det händer fan inte ofta xD Men inget mål.. Tråkigt men hade jäkla kul ändå =P Tror jag hade 6 chanser att göra mål, 4 av dem var frilägen xD Jag är ingen målläggare kan jag konstatera =P Motståndarlaget ska vara glada att det inte var en annan på toppen, då hade det blivit mer antagligen xD Men vi ska atcka Linnea för det fina tunnel målet hon gjorde =) Tack vare det vann vi ^^ Vem vet, det var kanske tack vare mig som hon tillslut gjorde mål, jag är hoppet i laget =P

Fick hemskt ont i ryggen efter matchen, i ryggslutet. Vet inte vad jag ska ta mig till. Ingen aning om jag gjorde något speciellt heller, gör bara ont. Duktig som jag är glömde jag även mitt linne och BH där... Hur dum får man bli?! xD Bara för att dem hade kassa duschar! Hade dem haft hyfsade eller bra så hade jag haft på mig dem på hemvägen, men nu så var dem helkassa. Kom ju knappt ut något vatten från dem, det bara kom lite fjösigt. Ingen dusch stråle direkt xD

Funderar på om man kanske ska sova. Skola imorgon igen, inte många skoldagar kvar nu =S Det är Måndag, Tisdag och Onsdag sen är skiten över! Okej vi har ju två veckor till efter det, men den här veckan är det kristihimmelsfärdhelg så vi är lediga torsdag och fredag. Veckan därefter är det balen på måndagen (25) och lediga på tisdagen eftersom vi lär vara döda =P Sen onsdagen ska jag till tandläkaren och på en kompis student, torsdagen ska vi till Tjolöholm med alla BF3or =) Ska bli skit kul. Sen är vi i skolan på fredagen där, inte för att man lär göra speciellt mycket men sak samma =P Och veckan efter det har vi fyra meninslösa dagar där man bara kommer sitta och tjöta typ =P Sen tar vi studenten på Fredagen!!

Inte långt kvar som sagt.. Tre veckor innan studenten =S Är vi verkligen redo att komma ut i verkligheten? Ingen aning, men man hopas ju det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0