Matchdag!

Hejhej!


Nu ska jag snart åka till samlingen, det är ju match idag igen ^^ Ska bli kul hoppas jag ^^ Idag möter vi Lilla Träslöv, får se hur dem spelar. Kommer inte ihåg vilka lag som är bra eller mindre bra xD Eller vart dem ligger och allt vad det är =P Men jag är sugen på att spela idag, så vi ska bannimig spela skiten ur dem ;)

Har tagit det riktigt slappt nu på morgonen =P Vaknade 8, gick upp och satte mig vid tvn och åt frukost. Där satt jag till kvart i 11 då jag åkte med mamma till Vallda när hon skulle lämna Emil vid kyrkan. Medans han var där tog vi en promenad med Ronja, blåste kallt men annars var det skönt. Vi fick oss även ett gott skratt när vi gick förbi en av åkrarna där de hade satt upp svarta flaggor eller något sånt lite här o där över åkern. Då spetsade ronja öronen och svansen och reste ragg påde bak vid svansen och vid nacken så stod hon där och morrade o skällde o sprang fram och tillbaka xD Hade skit kul åt henne =P Hon är lixom inte den som brukar hetsa upp sig så, vanligtvis är hon en lugn hund xD

Nej ska packa klart min väska nu och fixa det sista. Ha en bra dag allihop, imorgon är det skola igen ;)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0