Morrn Morrn!

Hejhopp!


Nu är klockan halv tio, jag har varit vaken ett tag. vaknade vid kvart i 8 ungefär =P As gött xD Sen har jag käkat lite frukost och letat info om Heaven's Gate som jag ska skriva om i Religionen. Vi ska nämligen skriva om en sekt ^^, Det ska in imon så jag vet ju hur min dag kommer se ut xD Först skriva om sekten, sen måste jag skriva svenska saken. Har inte riktigt fattat den än. Men det får bli som det blir ^^,

Ska köra Emil till kyrkan vid kvart i 11 ungefär, funderar på att ta med Ronja och ta en promenad under tiden. Får väl se ^^, Antingen det eller åker jag hem emellan, får se ^^

Nu ska jag käka lite mer =) Är hungrig igen xD Ha det gött så länge (=
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0