Mors Dag!

Vaknade runt halv 6 imorse, inte speciellt kul kan jag lova. Näsan var helt igentjocknad och hostan satt där den satt :( Inte kul alls... Jag låg kvar i sängen i en timme typ, kände inte för att sitta uppe och inte göra någonting, då kan man ju lika gärna ligga kvar i sängen ^^ Lagom segt som sagt =P

Tog en kopp te och efter det så minskade hostan lite, men inte helt. Men det var skönt det lilla som det minskade ^^ Vid halv tio så tog jag en promenad med hunden, hon var extrmt seg. Hon ville inte gå xD hon bara stannade och segade sig föör mycket! När vi kom till bäcken så la hon sig där i vattnet och vilade =P Lite väl segt för mig xD

När jag väl kommit hem efetr en extremt seg promenad så städade jag huset, jag tvättade båda badrummen och damsög båda över och undervåningen ^^ Kände mig duktig då =P Så i bara korta shorts och bikini topp så fortsatte jag att gräva i mammas nya "örtträdgård". Hon hade ju planerat att fortsätta med det när hon hade vaknat ^^ Hon jobbar nämligen natt så hon sover på dagen =P Där stod jag och kämpade ett tag =P Evve kom ut och hjälpte mig efter en stund med, då gick det fortare ^^ När vi var klara där, lagom svettiga och smutsiga, så började vi tvätta bilen =P

Nu bör lägga märke till att jag har varit väldigt aktiv idag ^^ Jag är ju fortfarande inte helt frisk, men man kan ju inte sitta still hela dagarna för det ^^ Så som sagt, vi fortsatte med att tvätta bilden :) Ren och fin blev den :) Mamma blev jätteglad för chokladen och korten som vi gett henne, och sen blev hon ännu gladare när hon fick reda på att vi städat, grävt klart där och tvättat bilen :) Altid kul att göra mamma glad =)

Nu har vi suttit ute på gräset och spelat ltie kort ^^ och där okm den sista överaskningen för idag xD Då kom det ett blomsterbud till mammsen ^^ Utan något kort i :O Men det var ju från mig så jag fick säga att det var från mig ^^ Lite kuligt ^^

Sen har pappa fällt ett av våra plommonträd så jag fick ta bort alla grenar och skit därifrån och nu sitter jag här. Ska snart åka och hämta min almenacka som jag tydligen hade glömt på hemtex i fredags xD haha kul =P Hade inte ens märkt att den avr borta =P

Jaja, hörs senare ikväll :) Har ni gett eran mamma något kul idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0