Nu äre Kvällen!

Så nu var den här dagen över med ^^ Tänk vad dagarna går :S Jag är grymt nervös inför studenten, visst det ska bli skit roligt men man är ju ändå nervös inför vad som väntar efteråt. Ungefär en vecka kvar, Yeey ^^

Efter jag hade skrivit förra inlägget så gick jag ner cg la mig på soffan och sov till halv fyra ungefär, helt underbart ^^ Var så enormt trött att det inte var sant xD Är fortfarande redigt trött men men ^^ Sen åkte jag med Frida till IKEA och dampade lite xD Mupp som alltid ^^ Sen vart det åter hem och kolla NCIS som varje tisdags kväll =)

När mamma sen kom hem med hunden så hade hon slagit i sin framtass. Klon som hon har på sidan hade fått sig en smäll, Igen! Nu stod den rätt ut och vi fick inte röra den, hon måste ha jätte ont, Stackarn :( Får se om hon har mindre ont imona nnars vet ja inte om vi behöver åka och kolla upp det. Vi har ju inte behövt göra något innan, men då har den inte riktigt sett ut så här :S

Jaja, man ska väl snart hoppa i säng. Sov inte så jätte bra inatt, och sov bara sex timmar. Imorgon ska man tillbaka till skolan, har inte avrit där på en vecka ^^ Fast innan det ska jag till Tandläkaren och kolla mina bissingar. Har säkerligen hål någonstans :S Inte bra alls :S

Sov så gott allesammans ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0