Regn Regn Regn...

Nu har man varit och tränat, var inte så jätte jobbigt ^^ Vi hade en rätt kort uppvärmning sen så spelade vi i en timme ungefär =) Precis när vi börjar värma upp så komemr världens jäkla regnskur! Vi blev pisseblöta och kalla, kul typ xD Sen började vi spela direkt, gick rätt bra för mitt lag (= Jag gjorde två mål under träningen! Jag är på hugget ;) Jag gjorde mål på träningen xD Detta är ovanligt =)

Nu sitter jag och funderar på om man ska hoppa i säng. Msn är rätt dött =P Vart är allt folk :O eller ligger ni och sover? =P Bra fråga :S Fast sova bör man kanske göra som sagt. Imorgon har vi ju en dag med alla BF3or =) Ska bli jättekul! Hoppas på fint väder, så om ni pajjar det så faan ta er =P Here We come ^^

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; Jaa, det var dunder härligt :D.

2009-05-27 @ 22:12:32
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0