Samhäll, vem fan kom på den iden?

Ibland blir jag så enormt trött på lärare! Vad har de innanför skallen igentligen? Fick tillbaka mitt Samhällsarbete idag, fick IG på det. Jamen grattis! Det var ju inte väntat! Okej visst jag trodde faktiskt att jag skulle få G iallafall men icke sa nicke. Så klarar inte jag att kompletera det så får jag IG i kursen eftersom att detta arbetet påverkar betyget såpass mycket.

Sitter nu och försöker komplettera det iafall, verkar som om att hon tycker att ja inte skriit med egna ord när det är det jag gjort genom hela arbetet typ. Kul kul..  Sen skulle jag skriva en slutsats, hur ska jag skriva den hade jag frågat. Fick jag något svar på det? Nej, hon kolalde på mig och sen började hon prata med en annan istället. Kul! Min samhällslärare är alltid tyken mot mig, jag tror inte hon tycker om mig. Skulle fan inte förvåna mig ett dugg.

Har fått lite hjälp från Jafflich nu iafall, tack så mycket min vän :) Får se om jag får ihop något vettigt. Hoppas går ju...

Börjar bli sjukt trött på allt skolarbete nu. Jag vet att det är slutruschen nu och att på tisdag så är skiten över. Men det spelar inte så stor roll när man inte förstår eller bara inte har någon ork!

Hoppas ni andra är klara med era arbeten eller inte har allt för svåra och jobbiga kvar. Själv ska jag fortsätta kämpa ett tag till...


Kommentarer
Postat av: Mila

Hmm, om jag säger så här, för två veckor sedan hade jag 8 stycken olika arbeten som skulle in och nu har jag 3 kvar :D Börjar äntligen se slutet på pesten och pinan ^^

2009-05-15 @ 19:07:14
URL: http://schoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0