Skit hals!

Har precis käkat, vart gött ^^, Käk är underbart (= Innan dess satt jag och kollade lite film, orkade inte sitta här och tråka nämligen ^^ Det vart skoj =P Det är ju match sen, ska ju antagligen ner och se första halvlek tänkte jag, får låna mammas bil =)

Min hals är fan rena helvetet! Det känns som om den är helt uppriven, gör så fruktansvärt ont! Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Jag som aldrig är sjuk annars varför ska skiten komma nu? Fast blir jag sjuk så är det när jag inte bör eller vill vara det. Funny Bunny!

Är lite halv sur att ja inte kan spela idag. Jag som var så sugen på det! Men nej, jag får ta det en anann gång ^^ Jag får spela imorgon om jag känner att jag kan, men känns ju kanske lite dumt. Fast vem vet, detta är kanske bara en endagars förkylning? =D Hoppas går ju, eller hur ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

åh, vad jobbigt! krya på dig!

2009-05-28 @ 16:08:51
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0