Studiedag!

Hejhopp!


Idag hade vi ju studiedag =D As gött att vara ledig, har pluggat massor. Inget kul kan jag lova! Pluggade igårkväll med så nu har jag ett arbete klart! Jippie... Bara resten kvar, har tre arbeten som ska in på måndag, jag tror inte jag är klart med något :S Har massa att plugga på i helgen =( Kulkul, någon som vill joina mig? xD Lär ju bli så yberkul!

Ikväll ska jag inte göra mycket annat än att kolla tv. Har redan pluggat tillräckligt tycker jag så nu ska jag bara ta d lugnt framför tvn ^^ Jag brukar ju kolla på NCIS och House på tisdagar så tänker inte förstöra de traditionerna idag ^^

Funderar på att fixa något gott till tvn, fast lär inte bli något annat än popcorn typ xD Ha iafall en bra kväll allihop =)
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Mila

Visst är det så, ska man inte vara i skolan så får man fan plugga endå :( Jag har också suttit hela dagen och bara lyckats göra två sket arbeten..aja, nu ska det iaf bli skönt med ett varmt bad och mys med Oscar ^^

sv. Näää! Så får man bara inte säga! Han var jätte dum fortfarande sur Ska bli kul på tärningen imon och se hur han reagerar :P

2009-05-05 @ 20:18:03
URL: http://schoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0