Tandläkarn!

Var ju som sagt på ett tandläkarbesök i morse. Höll på att somna när jag satt och vänatde på min tur kändes det som xD Men tillslut fick jag också gå in =P Det första jag tänkte på var att dem hade fått ett nytt nackstöd, eller vad det nu heter, på tandläkarstolen. Riktigt bekvämt =) Sen så märkte jag att deras vanligtvis vita tråkiga hanskar hade fått ny färg, nu var de rosa eller blåa beroende på storleken ^^

Hade tydligen fått en ny tandsköterska igen, ovanligt! Förut brukade jag ha samma hela tiden, men nu de senaste gångerna har jag haft plika typ hela tiden xD hon som jag hade idag verkade rätt lost xD Det kändes som om att hon var ny eller att hon avr praktikant eller något xD Ja, ajg vet itne xD Kass på att ta röntgenbilder iafall ^^

När min tandläkare kom och skulle titta så skulle han tydligen in me hela jäkla handen för att k'änna på tänderna. Vad är det för mening med det? Obekvämt var det iallafall xD Drog i kinden med spegeln gjorde han också. Ja ett ovanligt knasigt besök var det idag xD Annars brukar det ju vara så trevligt så ^^

Efter det fick jag ruscha till skolan, var där sent men gjorde inte så mycket ^^ Fick reda på tiden när vi ska samlas imorgon då vi ska till Tjolöholm med alla BF3or =) Ska bli riktigt roligt hoppas jag. Vi ska väl ha lite olika lekar och sånt ^^ Jag håller tummarna för att det är fint väder så att vi kan åka dit, annars så blir det att vi stannar i skolan, vilket inte är lika kul.

Ikväll är det träning, har inte tränat sen matchen i Fredags =P Så ska väl bli kul hopaps jag ^^ Är nog inte allt för jobbigt idag eftersom att det är match imorgon, men man vet aldrig xD Jag hoppas det blir lite lagom =)

Nu funderar jag på att ta ut vovvan på en sväng, men det både blåser och regnar vilket inte är så sueprkul direkt =/ Ronja är väl inte supersugen på att gå så mycet hon heller, hon har så ont i sin tass. Slog ju till sin klo igår så den är konstig. Vet inte om vi ska åka och kolla det, får se vad mamma säger.

Ha det bra allihop =)

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; Det undrar jag också Oo.



NU FINNS EMELIES TAL I MIN BLOGG :D.

2009-05-27 @ 18:06:51
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0