Tölö IF - Varbergs BOIS

Gokväll!


Har nu spelat match mot Varbergs BOIS, det laget bestod av typ 3 spelare i min ålder och sen resten 30+ xD Haha =P Okej asså dem avr ju inte dåliga för det, dem var riktigt grymma. Spelade aningen fult bara och klagade på allt o alla xD Förlorade matchen med 4-0, men jag hade skit kul ändå =) Det var en spelare, som jag inte gilla xD Hon klagade på att vi spelade tufft när hon själv var värre xD och domaren var urusel. Ja, då säger jag inte det bara för att jag är sur för att vi förlorade (är inte sur för att vi förlorade) utan han var det. Är lite tråkigt att vi så många gånger får väldigt dåliga domare bara för vi spelar i en låg division. Men be happy ^^,

Vill ta upp detta med tackningen efter match igen xD Jag vet det är tjatigt, MEN =P Idag så tog de i hand ordentligt xD =D Det var ju roligt, bara för att det var gamla rutinerade spelare xD Det gillar vi =P

Nu ska jag nog ta lite o käka funderar jag på =P Sen hänga här igen =D Jag är typ hyperaktiv, har massa energi =) Ha en bra kväll!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0