Tölöcupen Dag 2!

Idag var det andra dagen under Tölöcupen! Idag stod jag i ett serveringstält och sålde mackor, korv, dricka och sånt. Jag stank korv när jag kom hem. Härligt eller hur! xD Jag tog mig en skön och välförtjänt dusch ^^ Har varit riktigt stressigt. Inte lika mycket folk som i torsdags, men ändå mycket folk =) Hade faktiskt rätt kul =P

Är fortfarande as glad över målet igår xD Svårt för mig att släppa det ^^ Men är inte så konstigt tycker jag xD Menar jag har ändå spelat i 14 år nu ^^ Haha :P

Nu ska jag gå enr och kolla film med syrran, ska se Mamma Mia :D Den är as grym ^^ Om ni inte sett den så gör det xD Ha en härlig kväll ^^,

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: okej vad kul :) ja jag köpte linnet som är i mitt blogginlägg ^

2009-05-23 @ 18:40:20
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: hehe tack :) vad gör du nudå?

2009-05-23 @ 20:27:29
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0