Tölöcupen Dag 3!

Nu har jag äntligen kommit hem. Åkte hemifrån strax innan halv 7 imorse. Segt som faen xD Så grymt trött jag är nu. Ont i benen och huvudet har jag med. Ta en tupplur eller kolla film tänkte jag göra om en stund :)

Stod i serveringen idag igen, massvis med folk! Fast det var värre igår då jag stod där hela dagen, nu hade jag ju bara ett pass till halv 12 ungefär vilket var väldigt skönt :) Sen gick jag runt lite här och där och kollade lite ^^ Mamma hämtade mig vid ett, underbart att få komma hem =P

Nej om jag ska dra mig härifrån och slappa en stund ^^ Är inte speciellt mycket folk inne här ändå :P Ha det fint =)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan! jo tack, det funkar. hur är det själv?

2009-05-24 @ 15:39:05
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0