Tölöcupen!

Och där gick startskottet!!!
Okej så seriöst är det inte, jag hade bara lite tråkigt ^^ Men idag började Tölöcupen iallafall =) Jag gick upp kvart i sex i morse ungefär, de ni! Jag trodde att vi skulle åka ner vid halv 8 kanske, men nej vi skulle åka halv 7!! Så upp och hoppa och vakna till för ni drar vi! Det var riktigt segt att komma upp, ännu segare när vi kom ner för att vi hade kunnat vara där en timme senare iafall. Jag och Jannicke skulle ju stå och sälja Tölö kläder, men nej då visste typ ingen vad vi skulle ha och alla sa att vi skulle fråga någon annan. Kul xD

Sen fick vi tag på det vi skulle göra iafall. Inte fick vi sålt några kläder iafall. Förutom ett par shorts xD Vi fick även lite kära lotter som vi skulle sälja! Yeey xD Men småpojkarna tyckte dem var roliga =P Det var en kille, han skulle bara köpa en sa han. Till slut hade han köpt hur många som helst, han och sina kompisar xD Så tjafsade dem om att man inte kunde vinna 200 kr (vilket var det högsta man kunde vinna), tjötiga barn xD Men det roliga varatt det senare kom en mamma och köpte typ två lotter och hon vann det xD haha =P Lite kul =P

Var as tråkigt att stå där iallafall ^^ Mamma körde ner Ronja till mig för jag ville ha lite "vovve sällskap". Inte så kul att ha sällskap av en löpande hund, men bättre än inget xD haha =) Medans Jannicke stod kvar vid lotter och kläderna så tog jag en sväng lite då och då och kollade på lite matcher och hälsade på folk m.m. Det var rätt kul däremot (= Vi fem orkade inte jag mer, då kände jag mig jätte äcklig, smutsig och nedkladdad av en blandning med kaffe-korv-tacos-hund. Tänk er själva xD Sen har jag gått runt med en jäkla mensvärk idag med, toppen xD Inte fan hjälper tabletterna heller. Men vad gör man ^^

Nu så har jag kommit hem, vart hemma i snart två timmar iofs xD Har tagit en go dusch och fixat en fruktsallad med mammsen. Vi ska fira Jannicke senare när resten av familjen kommer hem. Hon fyller ju 17 idag =) Så grattis till dig ^^ Menads vi väntar på dem så tänker jag sitta här och dö xD Hade velat snacka me någon kul person, men inte fan är det någon inne! Logga in xD

Imorgon är det fredag och match. Ska bli kul, hoppas jag ^^ Får väl se vad mer man hittar på (= Hörs kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0