Trallalalalaa ^^

Nu känner man sig rätt seg efter träningen =P Vi hade en skojträning idag. Var riktigt kul ^^ Hade en lång och rätt tråkig uppvärmning faktiskt, sen så spelade vi fotbollstennis och ahde en skottövning =P Men jag satte inte mål så mycket. Är ju missarnas drottning typ xD

Satt inne och kollade lite på Bilddagboken, där är det ju många som lägger in texter där det typ står "gör du inte den kommer du få otur i det och det i si och så många år" Menar jag lägger typ aldrig in dem, inte konstigt jag har så mycket otur då xD Jag tycker bara det är löjligt för jag har intalat mig att jag ändå inte kommer få tur så det är ingen ide att jag lägger in dem =P Så står det då att man får otur i tex 10 år, så läggs ju det på alla år som jag redan har xD Hajjar ni? =P Jag är allt en liten otursfågel jag =P
Är det bara jag som tycker att såna texter e löjliga? =P

Nu är det snart dax för sängen. Skolan imorgon med, mycket skola tycker jag xD Imorgon ska jag åka dit tidigt för ska ha muntligt prov innan. Klarar jag inte det är jag körd xD men jag har min "favvo" lärare så det kommer nog gå bra... not! xD
Wish me Luck =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0