Träna på!

Nu ska jag snart åka och träna. Får se hur det går, vädret är ju lite osäkert vilket är tråkigt. Är inte speciellt sugen på att träna i regn (= Får skjuts av tränarn idag, det vart snällt av honom tycker jag =P Annars hade vi fått åka moppe, och som ni vet är ju inte jag direkt bästis och bundis med moppen xD

Efter träningen ikväll så ska jag väl bara kolla tv och slappa, ska bli gött =) Alla studenter i Kungsbacka ska ju ut ikväll, hade kanske varit kul att gå ut med, men eftersom att det är tölöcupen imorgon känner jag att det kanske inte är det bästa. Lär ju typ vara död efteråt xD Jag hoppas ni som drar ut får det roligt, med eller utan alkohol ^^,

Men nu ska jag inta toaletten i typ en halvtimme tänkte jag, sen bär det av till träningen. Kämpa på xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0