Tröttsamt!

Har nu precis haft Religion redovisning, det gick faktiskt rätt bra kändes det som =) Hoppas läraren med tyckte det =P Nu har jag håltimma fram tills tio över två då jag har Engelska. Yeey xD Det är typ näst sista lektionen eller något sånt tror jag. Först nu börjar jag verkligen känna att det snart är slut. Visst vi har vetat att det inte är långt kvar länge, men det är först nu som jag verkligen känner att det är kort kvar! Panik typ!

Ikväll är det träning, ska bli skoj hoppas jag =) Lär väl få massa elaka kommentarer om matchen igår, men det får man ta xD Jobbigt att höra iofs, men är man kass så är man =P Men alla kan inte heller vara bra, någon är sämre och jag har tagit den rollen xD typ =P

Imorgon har vi sista inlämningsdagen, sen har vi inga mer prov eller inlämningar. Det kan hända att vi kanske får något att göra under lektionen men inte hemuppgifter och sånt ^^ Men sen är det ju inte heller många lektionsdagar kvar heller. Två till den här veckan, och en nästa vecka ^^ Eller två, tre för vissa andra men jag är ledig en dag och ska till Tjolöholm en dag =P Göttans ^^ Sen är det Balen med :D

Nu vara "social" med Jaffa xD Vi ska mobbas lite ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0