Tröttsamt!!

Nu har jag varit igång sedan imorse =) Gjort ltie ditt o lite datt. Var med mamma och handlade lite förut, vi ska nämligen fira min syster idag så farmor och farfar ska som sagt komma. Tror de kom nu tillomed, ska kanske skynda mig ltie håär då =P

Fick köpt billigt hårspray på Maxi, så nu behöver ja inte köpa det iafall :D Måste ju ha massor till bal o studenten xD Annars kommer mitt hår stå åt alla möjliga håll och kanter. ^^ Det vill jag helst inte som ni kanske kan förstå =)

Testade min balkläning förut med, har itne testat den på ett halvår så kände att det kanske var bra att göra det eftersom att det typ bara är en vecka kvar =S Men den satt perfa =P Inget att oroa mig fär där inte ^^ hehe =)

Måste få säga att jag är enormt trött på min bror föresten. Som om det nu skule vara något nytt xD Kan förklara mer senare ^^

Nej nu springa ner och hälsa på gamel folket ^^ Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0