Två Kaniner i Morotslandet!

Nu har jag varit ute ett bra tag :) Först låg jag och solade en stund, men kom fram till att det var alldeles för tråkigt ^^ Så när mamma vaknade hjälpte jag henne att rensa i landet där hon och några kompisar ska ha lite örter eller vad det nu blir :) Det var varmt och jobbigt =P Man svettades som en gris xD

Nu väntar jag på att mamma ska bli klar i duschen så att jag kan hoppa in ^^ Sen ska vi nog åka till ICA och handla ^^ Kuligt =P Man blev rätt smutsig och svettig av att stå och rensa ogräs :PTesta och se vettja här finns alltid lite ni kan få låna xD

Ikväll ska jag nog sitta och kolla tv eller något sånt. Känner inte för att flyga runt massa, vill hellre stanna hemma ta det lugnt och bli frisk. Tänk om inte min förkylning släpper innan studenten, hur kul blir det då?!

Nu ska jag dra mig neråt, ska bli härligt :) Ha det gött allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0