Det närmar sig med stormsteg!

den här dagen kändes rätt meningslös =P Fast jag tycker det är kul att vara i skolan och bara hänga ^^ Snart är det slut och då har vi typ ingen chans att träffa alla igen =( Nu är ju den här skolveckan slut, det är fyra dagar kvar av veckan, men torsdag och fredag är det ingen skola (= På måndag är det Balen!! Längtar =D Kommer bli hur kul som helst, hoppas jag (= Ska fjäska med mamma och låna hennes kamera, vill ha minnen därifrån lixom =P Ioförsig hade jag ju kunnat få bilder från kompisarna, men ändå xD

Nu har jag fått lånat en locktång som ja ska fixa mitt hår med till balen ^^ Den är på måndag, alltså bara fem dagar kvar nu ^^ Läskigt (= Men ska bli riktigt kul iafall ^^ På studenten ska jag ha en inbakad fläta tänkte jag ^^ Kommer bli mycket spray användande xD Vilket jag inte brukar ^^ Jag hade ju tänkt att köpa lösnaglar med, så avr jag och kollade på det idag så fanns det inga för fetto fingrar! xD Varför har folk så smala tummar för? Jag har inte det iafall så naglarna passar ju inte. Hittade några där det stod perfekt passform på men inte fan passar de mina fingrar! Arg jag blir! ^^ Får väl bli att klippa de jämna och lägga på en ljus färg som inte syns så tydligt =)

Snart är det mat dax, ska bli gott. Börjar bli hungrig nu (= Sen ikväll är det träning igen, känner just nu att jag inte orkar men får jag väl göra ändå ^^

Men nu mat! Hejhopp =)

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; det är bra! Helt klart bäst att åhlla sig ifrån de!

2009-05-20 @ 17:00:06
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; det är bra! Helt klart bäst att åhlla sig ifrån de!

2009-05-20 @ 17:00:07
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0