Besviken...

Har precis bakat en kaka (= Den står nu i ugnen och bakas ^^ Satte mig här så länge, måste ju ha något skoj att göra udner tidend en står där =P Funderar på att gå ner och göa lite choikladbollar ^^ Det är rätt gött =P Men kladdigt och vet inte om jag orkar det xD Får se =P

Skoldagen idag var rätt soft ^^ Hade mitt muntliga prov i samhäll i morse så nu är det klart (= Nu har jag inget kvar i samhällen, hur gött är inte det lixom? ^^ Nu är det inget kvar, börjar bli rätt rädd nu! Menar är man verkligen redo för "det stora livet utanför" ?? =S Vi får väl se som sagt ;)

Om mindre än en vecka är det bal, som om man missat det typ =P Ska bli jätte roligt, får väl se om man får ordning på frisyren och väska och hela skiten ^^ Hoppas går ju =P Syrran ska nog hjälpa mig med håret =) Gulligt ^^, Jag har beställt fint väder och sol, men när ger vädret än den beställningen man vill ha? Men vi håller tummarna för att det är sol och fint =) Samma på studenten, det är ju snart som sagt!

Ibland blir jag faktiskt riktigt besviken, näst intill ledsen på folk. Är det så svårt? Kan man inte säga det till mig vad man tycker? Visst man kan gissa sig till vad folk vill ha sagt, man känner det. Men det är inte kul att gå runt och tro någonting som de inte ens håller med om. Sluta och hålla käften och öppna den och säg det man vill säga istället!

Nej nu ska jag dra mig loss från datorn! Ikväll är det tv som gäller, NCIS som sagt =) Mitt favvo ^^ Någon annan som ska se det med? I'm in love in that show =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0