Lördag.. Plugg!!

Hejhej!


Plugg Plugg Plugg, väldigt roligt! Har iallafall kommit igång med Samhällsarbetet är snart klat=) Det var på tiden, hopaps att jag får G på det sen bara. Annars är jag rätt stekt =S Har redan ett prov som jag ska göra muntligt med läraren, bara det att hon inte säger när jag ska ha det och jag har frågat massa gånger. Blir så trött ibland.
Har suttit och pluggat i tre timmar nu ungefär, är så grymt segt. Gottesugen är jag med =P Som vanligt, är jag inte hungrig är ja gottesugen =) Men sånt är livet xD

Nu ska jag väl snart lämna datorn för en stund, skriva klart det sista och ta en paus innan jag börjar med nästa arbete typ. Börjar bli riktigt seg måste jag säga ^^ Hopaps att ni har en roligare dag än mig =P
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0