Vad är meningen!

Nu är träningen slut, jag sitter och väntar på att duschen ska bli ledig så jag kan hoppa in. Träningen gick väl sisådär, okej rätt kasst faktiskt! Strax innan vi åkte till träningen kände jag att mensvärken började komma, Yeey, precis det man vill ha innan träning, eller inte! Jag tog en tablett i hopp om att det inte skulle bli jobbigt under träningen. Hjälpte den? Nej inte någonstans. Så där sprang man under träningen med den jävla mensvärken, grymt ont och irriterande. Ska ta en tablett nu tänkte jag och hoppas att det går över snabbt.

Ikväll kan man ju se det som en fredag även det är onsdag eftersom det är ledigt imorgon =) Jag ska ju jobba under Tölöcupen ska bli roligt. Jag tycker det är roligt att hjälpa till där, man träffar mycket trevligt folk och har väldigt roligt (= Får se vad man hittar på, ska stå och sälja lite tölö kläder iafall xD

Nej ska väl dra mig neråt så att jag får mig en dusch (= Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0