Världsbäst på att inte lägga mål!

Godkväll!


Sitter nu här efter träningen, den gick väl hyfsat. Men hade det funnits en utmärkelse Världsbäst på att inte göra mål borde jag få den. Det sista vi gjorde idag på tränignen avr att spela två lag mot varann, den som gjorde mål fick gå av. Jag hade flest chanser, men lyckades inte göra mål! Jag är ju helt sjukt kass på det, va fan gör jag igentligen? Bör byta sport till något heelt annat. Någon ide? En sport eller aktivitet som jag förstår eller klarar av! Jag är öppen för det mesta.

Sen när jag stod i duschen och skulle använda tvålen så lyckas jag på något konstigt vänster att få tvål i ögat! Tvål i Ögat!! Hur fan lyckas man? Den här dagen går ju bara utför. Så jävla ont gjorde det, fy fan! Om det är någon annan som också haft den turen att få tvål i ögat så förstår ni att det gör ont. Tvål med honungslukt dessutom, de ni! Men varför tänka negativt för? Ögat blev ju rent iafall...

Medalj i oskicklighet kanske?


Nej usch o fy! Inget bra avslut på den här dagen, kan ingen göra så att den slutar bättre? Ska sitta här o käka onyttigheter tills jag ska somna. Komemr kasnke ett inlägg till sen, vem vet xD God natt annars =)
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0