Wierd hund!

Nu har jag suttit ett bra tag framför tvn ^^ Började vid sju att kolla på Vänner, sen var det NCIS och sen vart det House (= Superduper ^^ När jag satt och kollade på vänner så kom hunden och buffade på mig och ville kela, så jag satt och klappade henne en stund. Sen blev hon helt galen, alltså värre än vanligt =P Hon satt och slickade mig i öronen, vilket inte var speciellt mysigt kan jag säga xD Sen på armarna. Ibland undrar man vad hon har i huvudet xD Sen skulle hon upp och sitta i mitt knä, hon brukar vilja göra det och kolla ut genom fönstret, men just nu löper hon så då får hon inte vara uppe i soffan. Skulle inte vilja henne ha henne i knät nu heller faktiskt xD

Okej visst, anledningen till att hon är skummare än vanligt är väl för att hon löper =P Hon brukar bli sån emellanåt. Men ändå xD Hon brukar ligga och gny också xD Låter så hjärt skärande xD Ibland gnyr hon åt sina pipleksaker, de varken rör eller låter när inte vi är i närheten =S Läskigt va? (= Vi är rätt elaka i min familj, så vi brukar pipa med dem och då¨blir hon ju nyfiken, sen slänger vi iväg den xD Då går hon fram kollar och nosar och gnyr lite till xD Gullig familj hon har hamnat hos typ xD

Jaja, snart är det ju dags för sängen, eller hur?! =P klockan är ju ändå efter tio, visst vi börjar nio imorgon, men sova behöver man ändå (= Vi har ju faktiskt hela 35 minuter sovmorgon imorgon!! det ni, inte varje dag man får det ^^ Idag var jag iskolan under min sovmorgon, trogen elev xD haha =P

Nu är det en skoldag kvar den här veckan, imorgon. Då ska vi ha PA redovisning som sagt, inte mycket vettigt efter det. Ska ha svenska, jag undrar hur mycket vi kommer få gjort. Alla har tydligen redan bestämt att vi ska bestämma studentlåten då men ingen har kollat så att det är okej med läraren. Det stressar mig!! Idag hade vi haft runt en timme på oss att bestämma, men nej då ville alla hem. Kul! Bara jag som är stressad över det? eller ni kanske redan är klara med eran? (=

Jaja, inte störa er mer med mina störande kommentarer ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0