1 November!

Idag är det 1 november, inte för att det har någon betydelse så menmen xD Åkte till IKEA i förmiddags med mamma och Emil, han var lika jobbig som alltid. Funderar på att hyra ut de två små på blocket eller något xD Haha :P Mamma fick iafall hittat ett vitrinskåp, det var anledningen till att vi åkte dit :) Väldigt fint är det ^^

Sen träffade jag Frida en stund i stan, fick köpt mig en fin klänning och örhängen. Har inte haft i örhängen sen i sommras typ. De enda jag kunde ha gick sönder, lagom kul. Så nu var det väl på tiden att jag fick i nya xD

IFK mötte ju AIK i allsvenskan idag, finalen typ. Tråkigt nog förlorade ifk med 2-1, lite trist. Själv tycker jag att ifk var det bättre laget om man ser på hela matchen. Men man kan inte vinna jämt :P Lite kul att en aik spelare hade tattuerat in "aik guld 2009" eller något sånt för två dagar sen. Synd att de inte förlorade då xD

Nu sitter jag och väntar på att Emil ska träna klart så att vi kan äta, sen ska jag nog hjälpa mamma att plocka in hennes porslin i det nya skåpet och efter det blir det film :) Ska se "På smällen", har sett halva innan tänkte att det kanske vore bra att se hela någon gång? xD

Imorgon är det arbetsförmedlingen igen, skojskoj. Om jag inte blir inringd till att jobba vill säga.
Jaja, hoppas ni haft en bra helg iafall! Min har väl varit sisådär, men allt kan inte alltid vara bra.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0