Dålig uppdatering!

Usch vad dålig jag är på att uppdatera här. Inte bra alls. Iofs har det väl inte hänt så mycket sen sist :P Förutom massa krångel med laget och att det regnar regnar och åter regnar.. Som sagt inget speciellt skoj :P

I efetrmiddag ska jag träfa Frida, vi ska antagligen ta vaccinet. Om det nu inte är slut, Igen! Det är tredje gången jag går dit för att försöka ta det xD När man väl får vaccinsprutan är väl influensan över typ. Haha xD Ialalfall, så ska vi hämta ut våra biljetter till New Moon efteråt! Vi ska på premiären :D Klockan 00.02 :D Ska bli hur kul som helst! Vi har planerat att se första filmen innan med ^^ Jag ska ladda upp med nästukar, för det komemr behövas xD Så som jag lipade i boken är det nog nödvändigt xD Haha :P Lipsill jag e ;)

Njae jag ska kanske försöka få i mig något att äta, låter det som en bra ide kanske? Är lite hungrig xD
Ha d göttans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0