Feber!

Inatt var jag och Frida och såg på premiären på New Moon! Den var grymt bra, bättre än första tycker jag :) Längtar redan efter tredje xD Eller att andra kommer ut på dvd så man kan se den igen xD

Tog ju också vaccinet igår, var inte så farlgt :P Fick ont i gårkväll i armen, vilket jag fortfarande har iofs men nu har jag även feber. Vilket inte är lika kul :( Har inte ätit något idag, är hungrig men har ingen ork till att fixa något. Tänkte steka pannkakor, men det sket sig :P

Imorgon är det Cup med! Längtat som faen :D Jag tänker spela om jag har feber med xD Elelr ja, får väl se hur man mår imorgon, men jag planerar att spela :) Ska bli sjukt kul. Det är en inomhus cup :P Hehe ^^

Nej ska väl ta o göra något lite vettigare kanske? xD
Ha d göttans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0