Imorgon är det Fredag!

Nu har snart hela den här veckan gått! Varit lugnt och skönt och har bara behövt laga mat till mig själv! :) Jag stortrivs, kanske inte Ronja gör men men xD

Just nu sitter vi och myser i soffan och kollar lite hockey, ska snart byta till att kolla film! Får se om den är något att ha, Zelly och jag heter den. Sett den?

Imorgon är det ju iafall Fredag! Då ska jag jobba i Ishallscafét på kvällen, sen är det utgång som gäller! Ska bli skoj :) Får se vart man hamnar, blir nog inne i Göteborg, mer drag där ;) xD Men blir en nykter kväll, inte för att jag är den som dricker mycket och ofta :P Ska upp och jobba på lördag med xD

Jaja, ska väl sitta här för mig själv med hunden och Bertil och kolla lite film! Mys ^^ Ha d bra allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0