Kallt Kallt Kallt!!!

2,5 minus! Så kallt var det imorse när jag gick ut med hunden, då var väl klockan typ halv 8. Varför ska det vara så himla kallt? Jag vill ha härlig höst, och då behöver det vara lite varmare! Måste vintern komma så tidigt? Jag har ju inte fått fixat några vinterskor än! :S

Nu är det inte så långt kvar innan det är full fart här hemma igen! Seegt kan man ju säga, gillar när det är tyst och jag kan göra vad jag vill :D Nu är det ingen som klagar eller vill att maten ska vara klar si o så. Förutom hunden, men hon räknas inte :D Nu äter jag när jag är hungrig och jag kollar på tv när jag känner för det och datorn är det ingen annan som ska sitta vid! Hur underbart som helst!

Idag blir det iafall arbetsförmedlingen, kommer inte ihåg vad det var jag skulle på. Men det var något vettigt iafall :D Sen blir det att ta ut hunden, hon älskar detta vädret, specielt när det är frost (helst snö såklart) på marken, så hon kan rulla sig xD Funderar på att åka till klovsten och slänga skit, garaget är typ överfullt xD Men det är allt lite läskigt att åka dit själv ^^ Ska ut och kolla fådelmaten med, jag hängde ut lite talgbollar igår. Nötterna vi haft tog slut, så får köpa nytt när mamma och de kommer hem xD

Någon som har ideer på vad man kan sysselsätta sig med? Eller någon som har en bra ide på mat.. Vet inte vad jag ska laga nu de sista dagarna. Får kolla kyl och frys annars åka och köpa något :D
Men jag ska väl försöka göra någon nytta, hur det nu kommer gå får vi se ^^

Ha det gött allihop :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0